Khamis, 22 Julai 2010

Who is she????


sudah lama kiranya aku tidak meneruskan coretan
dek kerana kesibukan berkuliah...
hmm mencabar ya jadual kuliahku pada kali ini..
sedar tidak sedar dah 2 minggu aku berkuliah di proton city ..
satu tempat yang menarik,,cantik..
tapi kadang2 aku merasakan seolah-olah tidak sanggup untuk ku teruskan jihad ini...
mehnah dan tribulasi..
bermula daripada terbitnya matahari..
sehingga tenggelamnya mentari..
hmm baru sedikit ujian Allah lontarkan..
aku sebagai hamba yang hina sudah tidak mampu menguruskan..
Ya Allah..
apakah aku sedang mengharunginya...
tabah dan teruskanlah..

suka untuk aku berkongsi tentang ragam manusia...
aku juga insan biasa yang tidak lari daripada segala kekurangan..
dalam proses mengenali dan memahami
banyak benda atau perkara baru yang akan kita temui...
bak kata pepatah TAK KENAL MAKA TAK CINTA...
bila dah kenal tau lah ragam sebenarnya.. huhu..

aku sebenarnya cuba belajar..
berkomunikasi dengan baik..
aku cuba untuk bertindak rasional..
aku cuba belajar tentang orang lain..
tapi kadang-kadang terjadi juga diriku yang sebenar hehe..
for me its ok if I try to be da best for the others..

but i.m really like to.. see her..
for me she is da best..
eventhough i'm trying to act as her..
but it didnt change.. anything...
she is always smiling...
she is always in a positive thinking..
she is always happy and cheerful..
she never say anything that can make the other person sad..
she is always there to listen our problems.
you are the precious gift from Allah...
thanks to Allah for giving me this opportunity..

to meet and see you..


she-- she-- and-- she....

terima kasih kerana hadir disisi tatkala aku mula melangkah..
terima kasih kerana tidak membiarkan aku melangkah seorang diri..
terima kasih kerana menjadi pendengar yang setia..
terima kasih kerana sentiasa ada ketika aku memerlukan mu..
terima kasih kerana sudi mendengar luahan rasa..
terima kasih untuk segalanya...

"INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG"

* maaf jika terdapat kesalahan nahu.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan