Jumaat, 28 Januari 2011

Balik Kampung...





sudah lama kiranya aku tidak pulang ke kampung... seingat aku kali terakhir aku menatap wajah kedua orang tuaku ketika hari raya Aidiladha tahun lalu..

tipulah kiranya aku.. tidak merasakan yang aku rindukan mereka.. gelak tawa kedua adik lelaki menjadi igauan dan bayangan di mataku..

oh rumah kesayanganku.. tunggu akan ku temui kamu sebaik sahaja muncul februari dalam hidupku...

ayahanda dan bondaku tunggulah anakmu ini.. akan ku redah segala onak duri dan rintangan yang menemuiku... semata-mata ingin pulang ke kampung halaman ku.. ohh aku rindu kamu..

perjalanan yang belum pasti bagaimana coraknya.. akan ku redah dengan penuh gagah.. walaupun jauh disudut hatiku berasa gundah.. Ya Tuhan mudahkanlah urusan hambaMu ini..
mudahkanlah aku melaksanakan urusan aku yang belum ku tunaikan...

sampaikan hasratku.. bertemu ayah dan bondaku.. aku rindu kamu...hmm moga Allah mencaturkan yang terbaik untukku dan Keluargaku.. amin.

jom sama- sama kita balik kampung ..... gunakan masa yang ada dengan sebaiknya.. hmmm

SAYANGILAH KELUARGA ANDA ..
INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG...
SAYANG MAK... ABAH... AMAT...LUQMAN......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan