Khamis, 8 Oktober 2009

Percayalah


Hatiku berbaur rindu...
Rindu kepada insan yang memahamiku....
Kenapa perkara ini berlaku?
Sedangkan aku masih memerlukanmu...
untuk..
membantuku menyelusuri jalan yang berliku...
masih ingatkah kau pada diriku?
Atau kenangan lama telah lupus di ingatanmu...
Ahh... ketepikan perasaan ku itu...
Aku pernah mengharapkan sesuatu...
Suatu perkara yang indah daripadamu...
iaitu menjadi tempat untuk ku cucuri segala resah gelora hatiku...
Wahai sahabat yang cukup memahamiku...
Jangan kau tinggalkan aku...
dalam mengharungi mehnah dan tribulasi di sini...
Jangan kau tinggalkan aku...
dalam meniti hari-hari tanpamu...
Masih ingatkah kau tentang aku di sini..
Ya.. di sini...
di saat ini aku memerlukan seseorang...
untuk ku luahkan isi hatiku...
Dan.. seseorang itu adalah kau sahabatku....
kerna hanya kau yang memahamiku...
Percayalah.... hanya kau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan