Rabu, 22 Ogos 2012

Masih Menunggu MU..

Ya Allah mudahkanlah urusan hamba-Mu ini..
Tunjukkanlah kepadaku... 
jalan yang terbaik untuk aku teruskan pengemudian ini.. 

Ramai yang datang menyapa..
tika aku sedang berjalan..

Ramai yang datang berjumpa.. 
tika aku sedang berbicara..

Ramai yang datang menerpa..
tika aku membalas senyuman mereka.. 

tapi aku,
hati aku. 
diri aku, 
jiwa aku,
aku..ye diri aku..

masih menunggu MU.. 
datang menyapa dan berjumpa.. 

masih menunggu MU.. 
datang membawa sinar cahaya.. 

masih menunggu MU 
datang untuk memimpin aku
ke jalan yang diredhoinya.. 

masih menunggu MU ...
datang untuk bersama-sama denganku.. 
mengibarkan bendera Islam di serata dunia.. 

moga Allah memudahkan urusanku.. 
aku masih menunggu MU.. 
masih menunggu... 
dan masih menunggu... 

moga kita semua thabat dan istiqamah dalam jalan yang telah kita pilih.. 
ameen ya rabbal alamin.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan