Jumaat, 31 Disember 2010

Saya Ada Seorang "Kawan"..

saya ada seorang "kawan"....
saya mempercayainya...
setiap tutur katanya..
setiap butir bicaranya..
setiap tingkah lakunya..

saya ada seorang "kawan"..
saya menyayanginginya..
setiap saat dan setiap masa..
setiap detik dan ketika...
dalam tidur mahupun jaga...

saya ada seorang "kawan"..
saya menerimanya..
setiap perbuatannya..
setiap tegurannya..
setiap nasihatnya....

saya ada seorang "kawan"..
saya memahaminya...
setiap permintaannya..
setiap kehendaknya..
setiap harapannya..

saya ada seorang "kawan"..
saya mencemburuinya...
setiap kejayaannya,..
setiap kegembiraannya..
setiap kemampuannya..

saya ada seorang "kawan!!!"..
saya ada seorang "kawan!!!"..
saya ada seorang "kawan!!!"...

tapi rupanya..
dia tidak memahami saya..
dia tidak mengerti saya..
dia tidak mengetahui kehendak saya..

saya ada seorang "kawan"..
selalu dijadikan tempat cerita..
bergelak tawa..
dan berjenaka..

tapi rupanya...
dia... tak ambil kisah semuanya..

hmm ...
mungkin dulu saya hanya ada seorang "kawan"..
yang x memahami..
yang x mengerti..
yang x mengetahui..

tapi sekarang saya ada

KEKASIH HATI...
KEKASIH HATI MILIK ABADI..
SENTIASA MENEMANI DISISI..

1 ulasan: