Jumaat, 6 Januari 2012

Aku & Dia Milik Nya


saat ini..
fikiranku mula melukis sesuatu..
tentang tarikh keramat yang ku tunggu..
apakah ianya akan jadi istimewa buatku??

saat ini..
aku mula merindui..
pada kasih yang bukan lagi milikku..

saat ini..
aku mula melepaskan rasa itu..
kerana itu adalah pilihan aku...

saat ini..
aku mula melihat diriku sendiri..
apakah aku layak untuk bercakap soal ini..

saat ini..
aku mula mengakui...
dalam diam aku mula memerhati...

saat ini..
aku sedar yang Allah lagi tahu..
akan semua yang akan terjadi..

saat ini..
aku mengharapkan sekelumit kasih...
secangkir rasa sayang
dan ku lemparkan sepenuh percaya...
pada

CINTA PERTAMAKU..

Allah yang Maha Kuasa...

Saat ini
aku terlalu rindu untuk bersamaNya..
Ya Tuhan.. pandanglah aku..
Manusia hina dan kerdil di sisimu..
Aku terlalu rindu pada Mu ...
Aku terlalu rindu....

Sudah lama kita tidak bertemu..
pandanglah Aku...

Aku adalah Hamba MU...
Dia juga adalah Hamba MU...
Aku dan Dia adalah Milik MU...

Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan