Ahad, 29 Januari 2012

Untuk Awak..

Awak..
saya baru nak kenal awak..
saya baru nak rapat dengan awak..
saya baru nak tahu hati budi awak...

tapi hari ni saya dah sakitkan hati awak..
saya tahu perit utk awak terima..
saya tahu sakit utk awak menelannya..

lepas awak cakap begitu..
baru hati saya tersedar..
yang saya sudah melampau dengan awak...

awak..
awak baik..baik sangat..
awak terlalu baik...
awak baik sangat....

saya salah awak...
lidah saya ni awak...
lancar bertutur dengan ayat2
yang awak x selesa nak dengar..

mulut saya ni awak..
selalu bercakap sebelum otak saya
sempat memproses.. tentang baik buruknya..

awak hakikatnya kali ini
saya dah terlepas menyakiti hati awak...
saya tahu...
saya dah x leh pusing semula masa tu awak...

yang dah berlaku saya x leh padam lagi dah...
saya tahu dalam diam awak terluka
saya tahu dalam senyum awak derita..
saya tahu.. even awak x pernah mengatakannya

saya sedar awak...
saya belum cukup rapat utk kenal awak sepenuhnya..
saya belum cukup mesra untuk mengetahui rahsia dalam hati awak...

tapi saya nak bagi tahu awak..
yang saya bersedia menjadi pendengar utk awak..
saya rela sekiranya ...
awak ingin luahkan yang awak kecewa dengan sikap saya..
saya tahu saya bukan idola yang terbaik utk awak...
saya tahu semua tu..

sebab saya selalu sangat terlupa tentang sikap buruk yang ada pada saya...
sikap buruk ini jugalah yang menyebabkan awak terasa kan...

awak..
saya minta maaf awak..
saya x dak niat utk semua itu awak..
masa tu saya hanya fikir...ini yang terbaik utk awak...
mungkin cara saya salah awak..
saya minta maaf..


awak..." saya minta maaf.... awak... jangan pergi jauh dari saya"

harapnya awak terbaca...

1 ulasan: