Selasa, 5 April 2011

Dimana hatiku kini???

kau hadir.. sebelum masanya..

kau datang tika ku belum bersedia..

kau muncul tanpa ku sangka..


ohh aku belum bersedia..

jangan ganggu lenaku yang leka..

jangan ganggu urusanku yang sedia ada..


sungguh aku belum bersedia...

aku belum berani untuk menempuhinya...

harap kau faham..

jangan kau paksa..'


aku bukan siapa-siapa..

aku adalah insan biasa...

ketahuilah aku insan biasa..

yang tidak ada kelebihannya..


jangan kau bayangkan aku ini bagaimana..

kita belum pernah bersua...

jangan kau letakkan harapan...

pada angan2 yang belum tahu penghujungnya...


aku bukan seperti yang kau bayangkn..

andai aku mengatakan YA maka bukan akulah namanya..

Ya Tuhan..


perbaikilah niatku..

jagalah hatiku..

aku sedar apa yang berlaku..

tapi aku sendiri tidak mampu menanganinya...


aku sedar tapi aku tak mampu..

salahkah aku jika kesalahan itu ku letakkan pada suasana..

ampunilah dosa hambamu Ya Tuhan..


jagalah hatiku dari sebarang bencana...

Ya Tuhan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan