Rabu, 20 April 2011

Pelangi....

Saat ini.. tiba- tiba aku merindukan kedatangan pelangi..
malam yang gelap ini.. mana mungkin pelangi muncul di mataku...
tapi aku benar-benar harapkan datangnya pelangi..

pelangi bagiku membawa ketenangan..
pelangi bagiku membawa kecantikan..
pelangi bagiku membawa kegembiraan..

pada insan yang memandang...
pada insan yang memerhatikan..
pada insan yang dlam kebimbangan..

saat ini aku mengharapkan kedatangan pelangi..
untuk kujadikan tempat untuk kuluahkan rasa hati..
untuk ku kongsikan segala yang terjadi dalam hidupku kini..

saat ini.. aku menaruh kepercayaan kepada pelangi..
kerna aku merasakan pelangi merupakan tempat yang terbaik untuk aku mengadu..
aku merasakan pelangi adalah untukku..
dan aku rasakan pelangi adalah yang paling memahamiku...

saat ini aku benar- benar menantikan hadirnya pelangi..
untuk membawa aku pergi..,
melalui jalan-jalan yang bewarna-warni...
yang bakal membawa perubahan dalam hidupku...

AKU MERINDUKAN HADIRNYA PELANGI....
membawa aku pergi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan